2014. november 26., szerda

3.rész

Becca szemszöge:

Amint kisétáltunk az iskolából fogtunk egy taxit és Olive megintbevitt egy eldugott helyre.Ugyan azok az emberek gyűltek össze akikkel tegnap buliztunk.Olive bevitt egy helyre ahol rám adott egy fehér  göncöt..
-Ezt fogd meg! - nyomott e kezembe egy táskát tele valami kék gyolyóval...Azon gondolkodta hogy ezzel mit fogunk csinálni..Aztán Olive elmagyarázta. Ki sétáltunk! A játék lényege hogy a kék golyókat hozzá kell vágni a másihoz! Nem tudom miért de nagyon tetszett! Amikor el kezdtünk játszani többször is hozzámcsapódott a golyó és azt mondták hogy szét kell szednem! Kék por volt benne!
- Ezt fel kell szívnod! - néztek rám.
- Ezt mind?? - akadtam ki de ők addig erölködtek míg belenem mentem..Írtózatosan meg ütötte a fejem de sokkal jobban éreztem magam.Már nem bántam hogy a fejemhez csapódik hisz ahogy múlt el a hatása úgy fájdúlt meg a fejem..Egyszerre csak nagy feketeség jelent meg elöttem..
- Beca! - hangokat helottam majd egy mentőautó szirénája kelltett ki..Nagyon rosszul éreztm magam..Ránéztem a kezemre az ereim szó szors értelmében teljesen látszódtak! Remegtem és alig kaptam levegőt! Fel tettek egy ágyra és be tettek a kocsiba..( pillanatnyi kiesés)
Arra lettem figyelmes hogy a "szüleim" ott állnak a kórházi ágy melett...
- Hol vagyok? - néztem rájuk mire ők nem szóltak semmit csak kisétáltak..Még Pault is kivitték! Jött egy  férfi ápolo és kisegített az ágyból. Be segített egy helységbe ahol már egyedül is fel tudtam öltözni..Ki sétáltam a recepcióra..Ott Paul oda szaladt hozzám és meg ölelt."Anyuék" alá írtak valami papírt és elindúltunk haza. Othon kaptam a kiabálást!
- Hogy lehettél ennyire felelőtlen?? Tudod te hogy meg voltunk ilyedve? Soha többet nem talákozhatsz Olivval! - órdítozott velem Mike.
- De igen is találkozni fogok vele! Ezt nem tithatjátok meg! - órdítottam el magam majd ki rontottam az ajtón és elszaladtam..Át akartam szaladni az úton  de éppen jött egy kocsi..Hírteln nem találtam jobbat háttrébb ugrottam..Hála az égnek a kocsi nem csapott el de szépel hátra vágódtam..A pasi kiszállt a kocsijából..
- Hozzám ne érjen! - néztem rá majd fel álltam és szaladtam tovább...Ahogy szaladtam el kezdett szakadni az eső..Csurom vizesen értem oda Olive-hoz..Be kopogtam...Pont Olive nyitott ajtót..
- Gyerünk bulizni! - ezzel a mondattal köszöntöttem de észerevettem hogy hangos zene jön ki és félsötét van!
- Nem is jöhettél volna jobb helyre! - rántott be az ajtón..Nekem sem kelett több meg fogtam a kezét és felhúztam az asztalra! Ott kezdtünk táncolni, majd társult hozzán egy fiú is..Olive lelépett az asztalról és el kezdtem a fiúval táncolni..
Egyszer csak sorra ittam a rövideket és egyedül maradtam az asztalon mivel leküldtem a sárcot az asztalról és egyedül kezdtem táncolni..Írtózatosan jól éreztem magam...Bár megint úgy éreztem a szédülésem miatt hogy egy kicsit töbett ittam a kelleténél..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése