2014. november 25., kedd

1. rész Első nap a suliban..

Becca szemszöge:

Reggel fel kelltem meg reggeliztem az új szüleimmel majd vissza mentem a szobámba és fel öltöztem.
Be pakoltam pár könyvet amit kiváltottam a suliba meg egy két nagy méretű füzetet. Gyorsan fel kontyoltam egy hírtelen otthoni frizurába  a hajam majd be sétáltam a fürdőbe ott fel dobtam egy kis sminket. Hajam kibontossam majd kifésültem. Azon gondolkodtam hogy milyen lesz az első napom az uj iskolában.. Főleg hogy nem lesz ott senki ismerős. A gondolataim zuhatagát Alison zavarta meg ( nevelő anya)
- Beca! Gyere! Elviszünk a suliba! - lépett be az ajtón.
- Megyek! - álltam fel az ágyról majd a nagy fekete félvállas táskámat a vállamra tettem és sétáltam le a lépcsőn..
- Beca! - ugrott elém Paul ( 4 éves kistesóm)
- Szia! - gugultam le mellé és nyomtam az arcára egy puszit, mikor Mike álltítot be az ajtón hohy mehetünk mert kiállt az autóval..Alison és Mike egész uton arrol beszélgettek, Paul meg a maciával játszott...Én meg a fejemre tettem a nagy fejhalgatómat és zenét halgattam..Mikor az iskolához értünk kicsit meg illetődtem...Sokkal többen voltak mint a régi iskolában.. El köszöntem a "szüleimtől" majd be sétáltam a tömegbe. A nagy melákok a szemüveges vékonyabb srácokat ugráltatták a könyveikért..Én oda mentem aze egyik melákhoz..
- Add oda neki! - álltam elé..
- Mondtál valamit cica?? - nézett rám..
- Igen! Add oda neki a könyvet! - mentem volna neki, de ő eldobta a könyvet és oda húzott magához és fogdosni kezdett...
- Engedd el! - ütötte meg a srác a melálot..De a hátsó kettő lefogta a melák el lökött magától úgy hogy a térdemen is felszekadt a nadrág..De nem csak a nadrágom hanem a téredem is..Ahogy hátúlról kifeszítették szegény semüveges fiút és ütni verni kezdték..
- Ne már! Hagyjátok békén! - ugrottam neki fél lábbal..
- Nyugi! - fogott issza egy szőke hajú elég furán öltözött lány..
- Most abba hagyni! - ugrott közéjük és elordította magát..
- Szia bébi! - ment oda a melák a szőke lányhoz..
- Hozzám ne érj! - hátrált vissza egy lépésnyit a lány..
- Miért ne?? -
- Mert megint szivattad a szemüveges fiúkat! Azért!- lépett oda hozzám a lány majd meg fogta a kezem és húzott magam utá..
- Szia! Olive vagyok! - nyújtotta a kezét..
- Beca! -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése