2014. november 25., kedd

2.rész

Becca szemszöge:

- Becca! - fogtam kezet az elöttem álló szőke lánnyal.Az elhangzott bemutatkozás után be sétáltunk az soztályterembe! Mit ne mondjak...Olyan volt mintha egy állatkertbe léptem volna. A zene hangosan szólt néhány rövid szoknyás szőke pink ajkú cica fent rázta magát a fiúknak, néhány tag a sarokban állt vagy üllt és gitározott. De voltak olyanok is akik órdítottak mert nem tudtak a hangzavartól tanulni! Az eszem meg áll! Hová kerültem én?? Kérdeztem magamban mikör Olive meg fogta a kezem és behúzott magával egy egyik padhoz..Addig próbáltunk beszélgetni míg meghallotuk a tanár hangját..Órdítozott! Gondolhatod! Nem halottam semmit..Egyszerre csak mindeki leüllt..Elöttem üllt egy szőke műkörmös csaj aki folyamatosan a haját csapkodta elöttem a padra..Mikor elegem lett elkaptam a haját és hátra rántottam..
- Ha még egyszer a padra csapod a hajad! Kopaszon mész ki innen! Értve vagyok? - magyaráztam neki..Fel sem tűnt hogy mindenki elhalgatot Egyszerre csak azt halottam hogy a tanár az igazgatóiba küldött...De jó! Első nap már az igazgatónál kötöttem ki! Hurrá!
- Kérem jöjjön be Ms. Kaming! - lépett ki az ajtóból egy őszeshajú magam úr. Én lesütött szemmel besétáltam a fehér ajtajú terembe.
- Kérem ülljön le! - szólított fel az igazgató..Nem akartam én semmit sem mondani így szó nélkül leülltem és hallgattam az inteligens beszédet!
- Ms Kaming! - órdította el magát az ősz úr.
- Igen? - ijedtem fel! Majd tovább halgattam a folyákony beszédet! Hírtelen csak annyit tudtam kiszürni hogy holnap itt kell maradnom órák után! Mérgesen rámnézett az igazgató majd ki tesékelt az ajtón.A többi órán a kezemen támasztottam a fejem ésfigyeltem a tanárt! Vagyis csak akartam! Nem nagyon jött össze! Órák után Olive megkért hogy menjek el vele a kedvenc kajáldájába! Hát bele egyeztem..Menjünk! Mikor az étkezőbe érkeztünk, egy eldugott helyre mentünk le..
- Hová hozál?? - néztem rá mikor egy neonban úszó terembe léptünk be, ahol mindenki üvöltő zenében tombolt! Írtózatosan jó a hagulat! Be mentünk a tömebe mikor Olive egyszer csak eltűnt melöllem..Egy fiú oda jött hozzám és addig nem hagyott békén míg nem ittam meg azt a valamit...De trükkös voltam..Úgy csináltam mint aki megissza, de közben leöntöttem a földre..
- Beca! - halottam meg Olive hangját, majd oda jött hozzám és a kezembe nyomott valami piát..Meg is ittam! Írtó fino volt...
Olive szemszöge:

Nem hittem volna hogy Becca ennyire nem bírja a piát..De ami bulit la csaptunk tegnap az valami fenomenális volt!







Becca szemszöge:
Másnap reggel..

Basszus mitől fáj ennyire a fejem?? És hol vagyok?? És mi ez a töménytelen pia szag?? És ki ez it??
- Hé! Ki vagy?? És hol vagyunk?? - rúgtam el magamtól egy pasit aki ott feküdt melettem..
- Nem tom! - mormogta mikor beütött valami..
- Ugye nem törént semmi?? - néztem rá..
- Nem! Hála az égnek semmi! - jött oda mellém Olive, majd felsegített adot pár göncöt amit gyorsan fel kaptam..A kezembe nyomta a táskámat..
Majd szaladtunk a suliba! Mikor oda értünk Olive azt mondta hogy minek kéne be menni a következő négy órára! Így szépn kisétáltunk a suliból!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése